Şi cu asta ce-am făcut?

Ne-am trezit din hibernare 
Şi-am strigat cât am putut: 
Sus Cutare! Jos Cutare!? 
Şi cu asta ce-am fãcut? 

Am dorit, cu mic, cu mare, 
Şi-am luptat, cum am Ştiut, 
S-avem nouã guvernare? 
Şi cu asta ce-am fãcut? 

Ca mai bine sã ne fie, 
Ne-a crescut salariul brut, 
Dar trãim în sãracie? 
Şi cu asta ce-am fãcut? 

Ia corupţia amploare, 
Cum nicicând nu s-a vãzut, 
Scoatem totul la vânzare? 
Şi cu asta ce-am fãcut? 

Pentru-a câştiga o pâine, 
Mulţi o iau de la-nceput, 
Rãtãcesc prin ţãri strãine? 
Şi cu asta ce-am fãcut? 

Traversam ani grei cu crize, 
Leul iar a decãzut, 
Cresc întruna taxe-accize? 
Şi cu asta ce-am fãcut? 

Totul este ca-nainte, 
De belele n-am trecut, 
Se trag sforile, se minte, 
Şi cu asta ce-am fãcut? 

Se urzesc pe-ascuns vendete, 
Cum nicicând nu s-a vãzut, 
Ţara-i plinã de vedete, 
Şi cu asta ce-am fãcut? 

Pleacã-ai noştri, vin ai noştri! 
E sloganul cunoscut; 
Iarãşi am votat ca proştii, 
Şi cu asta ce-am fãcut? 

Comentarii

  1. Tare faină poezia asta, reflectă exact mintea moldoveanului!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și cu asta ce-am făcut? am votat și am votat pînă cînd toți ne-au înșelat.....am rămas cu buzamflată și cu țara dezbîrnată

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare