Despre schimbări! ALTFEL

Deci nu am mai scris de un car de vreme pe blog, poate chiar de vreo 3 ani să fie....Acum scriu din nou, poate chiar schimbările și tumultul din ultima perioadă a vieții mele mă impulsionează spre înșirarea cuvântului aici...Și nu! Nu că aș avea nevoie de comunicare cu cineva....Cred că am nevoie de comunicare cu mine însumi..... :)))) Schimbări, toată lumea mă întreabă de ele. Cum ai făcut? Cât ai slăbit? De ce ți-ai schimbat culoarea părului? Ce mănânci acum? Și zeci poate chiar și sute de întrebări și poate nu atât de multe răspunsuri...Ba poate chiar un singur răspuns....Am fost motivată! Da foarte motivată spre aceste schimbări. Într-un an m-am regăsit pe mine, m-am regăsit pentru că eram pierdută....O relație de rutină mă sugruma încet, încet fără să-mi dau seama. Kilogramele se puneau încet, încet tot fără să-mi dau seama. Totul a fost frumos, la început cum sunt de fapt toate relațiile. Un el și o ea, ambii îndrăgostiți.... Totul până în momentul în care tu ți-ai găsit un job, un job frumos, un job care presupune interacțiune cu o grămaDĂ de oameni, un job care de cele mai deseori îți cam fură din timp....Și atunci acel el începe să-ți interzică lucruri, începe să-ți impună condiții și începe chiar să te pună să mănânci mult pentru ca imaginea ta să sufere. Îi place să te vadă la cratiță, ba chiar adoră acest lucru....Tu grăsuleană și durdulie acasă la cratiță, el cu o siluetă perfectă și cu mușchii la vedere în club.... (RELAȚIA A DURAT 10 ANI)...Combinația perfectă după părerea lui, viață distrusă după părerea mea....Ușor într-o dimineață m-am trezit și am făcut prima schimbare....Am schimbat omul de lângă mine, nu, nu l-am înlocuit imediat...Ar fi fost idiot să procedez așa, doar că am schimbat prezența lui cu lipsa lui..SIMPLU... :) Au urmat celelalte, m-am înscris la o sală de shapping cu niște instructori grozavi, am luat ședințe de masaj de tot neamul ( nu-mi păsa că arunc banii, îi aruncam pe mine), mi-am făcut o grămadă de prieteni noi, am călătorit mult( timp de un an în 5 țări europene), mi-am înnoit garderoba cu articole vestimentare care-mi plăceau, accesorii, bijuterii, pantofi și multe plăceri femeiești... Am început să mă plac, să mă iubesc chiar....A urmat o schimbare de look, am renunțat la negrul din părul meu în favoarea unei culori proaspete și la modă...Nu, nu m-am temut, dorința mea de schimbare a fost atât de mare încât și verde dacă îmi vopseam podoaba capilară, tot avea să-mi placă...Pentru că eram ALTA! Nu m-am temut nici o clipă de schimbări și zilnic sunt gata să încerc unele noi....Acum sunt fericită, liberă și ALTA! Sunt și frumoasă zic eu... (Iertată-mi fie modestia)...................Dacă s-a meritat vă las să spuneți voi!

Comentarii

Postări populare