Oameni și locuri dragi. Part 2



Pe Natalia Langa o cunosc demult, să fie vreo 5 sau chiar 6 ani de atunci. Încă din acele momente știam și simțeam la această femeie un vibe special, inexplicabil atunci. Cu trecerea anilor, Natalia s-a transformat în femeia de afaceri cu o privire seducătoare dar mai ales în femeia plină de idei inovatoare, femeia care dacă vrea, sigur face revoluție, și nu mă refer aici doar la domeniul frumuseții ci peste tot! Recent m-a invitat să fiu eu cea care le va testa la propriu noua gamă de produse ”Affect”. Am acceptat din start și știți de ce? Fiindcă am atâta încredere în femeia asta. Încredere că va promova doar produse de calitate, care nu au fost testate pe animale, care sunt vegane dar mai ales care lasă amprente și te transformă din om simplu în femme fatale.(Dovadă în acest sens stau și pozele dar și video de la event). Anterior am testat și produsele GOSH, ai căror reprezentant oficial în Moldova la fel este familia Langa. Am rămas satisfăcută și pot cu încredere recomanda produsele lor. 



Nu voi fi niciodată adepta bisturiului sau acidului injectat pe chipul meu iar acum știu cu siguranță cum să-mi mențin tenul mereu tânăr și revigorant. Da, da, cu produsele Gosh iar mai nou și cu cele de la ”Affect” atunci când vine vorba de un make-up ca la carte.

Mai jos las atașate link-urile unde puteți găsi produsele minune! 




 https://www.facebook.com/goshshop.cosmetice/

https://www.instagram.com/affect.moldova/


Comentarii

Postări populare