5 lecții de viață însușite din serialul "Narcos"

Am ezitat o perioadă până să mă "apuc" de "Narcos"și asta fiindcă ba timp nu găseam, ba dorință, ba, ba, ba.... whatever! Și rău am făcut......Am rămas impresionată de întreaga poveste dar mai ales despre lecțiile de viață pe care am reușit să le desprind din film. Mai jos las câteva....
1. Cu toți banii din lume nu-ți poți cumpăra viața.
Și ce dacă a avut miliarde, și ce dacă a cumpărat jumătate de Columbie. Tot cu "plomo" (trad.plumbul) și nu cu "plata" (trad. banii) s-a ales la final😔


2. Familia este cel mai de preț, sfânt, și valoros ce poate exista pe pământ, chiar și pentru cel mai sângeros narcotraficant din istorie.
Mai știți momentul ăla când Pablo a pus o grămadă de bani pe foc ca să-și încălzească soția și copilul? Bun moment nu?


3. Pentru mafie, bandiți și narcotraficanți cuvântul onoare cântărește mai mult decât pentru ceilalți. 
Oare de ce?

4. Pentru a prinde răul, fii și tu rău! 
Cam așa ar suna în română deși în minte mie mi-a venit în engleză " To catch the evil, be evil".
Mai țineți minte momentul în care Col. Carillo ucide un copil pentru ca informația să ajungă la Escobar??? Voi cum ați fi procedat???




5. În afaceri nu există prietenii.
So damn true. Și nu vorbim aici doar despre droguri. Guys, în orice tip de afacere vor exista în cel mai bun caz parteneri nu și prieteni. Unde la mijloc sunt bani, dispar valorile să știți.


Cam astea sunt lecțiile mele desprinse din"Narcos". Sunt tare curioasă dacă voi ați privit serialul și ce v-a marcat pe voi😀

Las aici și un link  cu cele mai tari replici din "Narcos"
https://www.bustle.com › articles › 1... Web results 13 'Narcos' Quotes That Will Really Make You Think - Bustle

Enjoy😀😀😀

Comentarii

Postări populare