De 9 luni fericirea se cuibărește la pieptul meu. Ah, și e atât de feeric. De 9 luni trăim mai intens dar mai ales învățăm să trăim. Acum, când îl privesc, văd în el sensul existenței mele. Cum am trăit până acum fără tine? Copilul meu îți mulțumesc pentru că ai ales să fim noi părinții tăi, pentru nopți nedormite, pentru emoții, lacrimi, neputințe, bucurii imense și o dragoste de nedescris.
Îți mulțumesc că ne-ai maturizat și ne înveți zilnic cât e de frumos să te alimentezi minut cu minut din mici bucurii.
Îți mulțumesc că ai răbdare cu noi, așa cum eu și tatăl tău învățăm din mers profesia de părinte. Promitem să nu te dezamăgim vreodată.....
Azi, fiul meu face 9 luni de viață. Ba nu, azi toți trei facem 9 luni de viață. Pesemne că până la EL, noi doar am existat! Ce frumos e să trăiești❤


Comentarii

Postări populare