Kamikadze....sau cum ne jucăm cu viața!

Dese și nenumărate sunt orele și dățile când ne jucăm cu viețile noastre. Uneori voluntar, alteori fără să ne dăm seama. Jocul însă e joc. Ne complicăm viețile până la absolut, alegem căile cele mai dificile ca până la urmă să ne hrănim cu regrete. Iar întrebările de ce am făcut-o și de ce mi-a trebuit? ajung să fie la ordinea zilei aplicate pe fiecare circumvoluțiune a creierului. Vorbesc acum despre nimeni altcineva decât despre mine. Am ajuns să-mi complic zilnic viața, o complic acasă, la serviciu, în microbus sau în club cu prietenii. O complic pentru că așa sunt eu, un kamikadze! Nuștiu de câte ori vi s-a întâmplat să urâți și să iubiți în același timp....Eu o fac! Nuștiu de câte ori ați preferat să nu acordați atenție sănătății în favoarea job-ului, eu o fac! Nuștiu dacă ați dat cu piciorul un om care vă adoră și vă iubește sincer, eu o fac ( zilnic)...Nuștiu dacă ați ales să iertați de zeci de ori și tot de zeci de ori aceiași persoană să vă trădeze din nou, eu tot o fac...Nuștiu dacă preferați să petreceți ore în șir în fața calculatorului mereu căutând câte ceva, în loc să profitați de timpul liber și să schimbați o vorbă doar cu mama, tata, fratele...Eu și pe asta o fac. Am atâtea schițe în cap despre cum aș vrea să fac și cum aș vrea să fie....Problemă! Atunci când vreau să aplic în practică nu-mi iese. Iese de fapt, exact pe invers. Și asta de parcă întreg universul se încăpățânează să fie cu susul în jos. Cum să facem să trăim simplu? Cine ne-a zombat să facem totul mai dificil și mai sumbru decât este? În ce secol trăim? Cât mai avem să jucăm cu viețile noastre.....Eu vreau GAME OVER, eu vreau să trăiesc simplu, real, adevărat.... Eu vreau doar să iubesc, fără ură. Eu vreau să pun mereu sănătatea pe primul loc, chiar dacă risc să ies din circuit vreo câteva zile ( mă refer la job), eu vreau să-l primesc pe omul care mă iubește în viața mea, fără prea multe întrebări ce mi le pun zilnic, eu vreau să nu mai iert pe cel ce mă trădează, ci pur și simplu să-l ignor, eu vreau să stau cu ai mei și să le vorbesc, să vorbim, să sfătuim....Eu vreau....Eu nu cred că pot...Eu sunt un kamikadze.....Eu am taracanii din mintea mea.....ei fac ce vor!

Comentarii

Postări populare